Υπηρεσίες2018-08-27T07:09:19+00:00

Υπηρεσίες

Κλειστά τμήματα 5-7 ατόμων

Όλες μας οι υπηρεσίες παρέχονται σε personal και μίνι γκρουπ.

Μέσα στο πακέτο συμπεριλαμβάνεται σωματική αξιολόγηση πριν από την έναρξη του προγράμματος και επαναλαμβάνεται κάθε 2 μήνες.

Σκοπός της συγκεκριμένης άσκησης είναι να αποτρέψει  μελλοντικούς τραυματισμούς, να προσφέρει μια γρήγορη και σωστή αποκατάσταση, να βελτιώσει το εύρος κίνησης των τραυματισμένων μυών και να επαναφέρει την κινητική λειτουργικότητα των αρθρώσεων. Δίνοντας έμφαση σε μια πιο λειτουργική και ευχάριστή καθημερινότητα χωρίς πόνο.

Εξειδικευμένα προγράμματα για την ομαλή μετάβαση μετά από ένα σοβαρό τραυματισμό ή και ένα χειρουργείο με σκοπό τη σωστή επανεκπαίδευση και ενδυνάμωση για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και την αποτροπή ενός μελλοντικού τραυματισμού.

Εξειδικευμένα προγράμματα για άτομα με παθήσεις όπως Καρδιαγγειακές, Αναπνευστικές, Διαβήτης, Νευρομυϊκές, Μυοσκελετικές, Παχυσαρκία, Καρκίνος, Νεφροπάθειες, AIDs άλλα και αυτοάνοσα νοσήματα όπως Νόσος του Chron, κοιλιοκάκη, κ.λ.π.

Το Pilates βοηθάει σε μεγάλο βαθμό τις εγκύους. Είναι μια από τις καλύτερες μεθόδους γυμναστικής κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά και της μετέπειτα περιόδου, της σωματικής αποκατάστασης. Βοηθάει να συνειδητοποιήσουν τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα τους. Η φυσική αυτή μεταβολή που υφίσταται το σώμα της γυναίκας επιδρά όχι μόνο στο σώμα αλλά και στη ψυχολογία της. Ακολουθώντας αυτό το πρόγραμμα των απλών και ακίνδυνων ασκήσεων που βοηθούν να κρατηθεί το σώμα σε καλή φυσική κατάσταση, αντιλαμβάνονται καλύτερα τις αλλαγές που υφίσταται το σώμα αυτή την περίοδο και ενισχύεται το αίσθημα της ασφάλειας. Καθώς η συγκεκριμένη μέθοδος εναρμονίζει κάθε κίνηση με σωστή αναπνοή έτσι ώστε να αποφεύγονται τα πιασίματα και τα πρηξίματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Επίσης η διαδικασία του τοκετού γίνεται πολύ ευκολότερη. Ο καλός μυικός τόνος των μυών της λεκάνης κάνει πιο εύκολη την εξώθηση του νεογνού κατά την διάρκεια του τοκετού.

Άτομα της τρίτης ηλικίας που δεν έχουν γυμναστεί μέχρι τώρα, έχουν την ευκαιρία στο χώρο μας να αισθανθείτε υγιείς και νεότεροι. Μέσα από συνδυασμών διάφορων τεχνικών εκγύμνασης και σωστή επανεκπαίδευση της αναπνοής θα αποκτήσουν μεγαλύτερη αντοχή, δύναμη και θα έχουν μια λειτουργική, καλύτερη και χωρίς πόνους καθημερινότητα.

Σιάτσου στα Ιαπωνικά σημαίνει πίεση με τα δάχτυλα. Το Σιάτσου χρησιμοποιείται στην Ιαπωνία για περισσότερα από χίλια χρόνια για την καλή κατάσταση της υγείας. Είναι μια μέθοδος βασισμένη στην θεωρία της Παραδοσιακής Κινέζικής Ιατρικής, όπως ο βελονισμός.

Το Σιάτσου εφαρμόζει δακτυλοπιέσεις, διατάσεις, ανοίγματα, απαλούς χειρισμούς και κινητοποιήσεις του σώματος. Στόχος του είναι η διασφάλιση και η βελτίωση της σωματικής και ψυχικής υγείας. Με τους χειρισμούς και τις πιέσεις που ασκούνται σ΄όλο το σώμα, ενεργοποιούνται οι μεσημβρινοί, κανάλια ενέργειας, μέσα στα οποία ρέει η ενέργεια που καθορίζει την εσωτερική και εξωτερική υγεία μας.

Η καθημερινότητα, οι γρήγοροι ρυθμοί, η έλλειψη άσκησης, είναι κάποιοι από τους λόγους που στα κανάλια αυτά μπλοκάρεται η ομαλή ροή της ενέργειας. Το Σιάτσου λειτουργεί στο να ξεμπλοκάρει και να αφήνει την ενέργεια να ρέει ομαλά και έτσι εξασφαλίσει την υγεία του ανθρώπου.

Τα αποτελέσματα του είναι θετικά σε μυοσκελετικά προβλήματα με πόνο ή δυσκαμψία, σε πεπτικά προβλήματα, πονοκέφαλους, ημικρανίες, προβλήματα περιόδου, υπερένταση, άγχος, δυσκολία στην συγκέντρωση, σε ψυχολογικές ή συναισθηματικές καταστάσεις, όπως το πένθος ή ο χωρισμός και πολλά ακόμη που παρουσιάζονται ανάλογα με την ηλικία και την ιδιοσυγκρασία του ατόμου.

Η μέθοδος Pilates είναι ένας συνδυασμός ανατολικών φιλοσοφιών και Δυτικής άσκησης. Παντρεύει την κίνηση με την αναπνοή, του νου με το σώμα. Σήμα κατατεθέν ενός “Πιλατικού” σώματος είναι το σταθερό κέντρο. Τα στοιχεία που δανείστηκε κυρίως ο Pilates από την Ανατολική φιλοσοφία έχουν να κάνουν με τη χρήση του κέντρου – κοιλιά.

Ο Joseph Pilates εξέλιξε ένα σύστημα εκγύμνασης, βασισμένο στην αρχή ότι το σώμα πρέπει να γυμνάζεται ενεργά και να ελέγχεται μέσα από την πειθαρχία των κινήσεων. Αντίθετα με άλλα προγράμματα ασκήσεων, η μέθοδος Pilates ακολουθεί προσεγμένες αρχές που βασίζονται σε καλά δομημένα φιλοσοφικά και θεωρητικά θεμέλια. Δεν είναι μόνο μια συλλογή από ασκήσεις, αλλά είναι μια μέθοδος προσεκτικά εξελιγμένη και δοκιμασμένη εδώ και 70 χρόνια.